help mijn hcc mail acount is geblokkeerd wegens spam
lees de oplossing hier
Veel gestelde vragen over email
email instellingen bij thunderbird inkomende mail server: mail-new.hccnet.nl poort 993 SSL/TSL aangevinkt
uitgaande server : smtp.hccnet.nl poort 465 SSL/TSL aangevinkt
uw gebruikersnaam moet uw emailadres zijn en uw bestaande wachtwoord
Hccnet email instellingen:Account type : POP3
Incoming mail server : pop3.hccnet.nl poort : 993 SSL/TLS
Outgoing mail server : smtp.hccnet.nl poort : 465 SSL/TLS
Waarschijnlijk zijn nog niet alle instellingen juist. deze moeten worden
POP3 servernaam pop3. of pop3.hccnet.nl met poort 993 en SSL/TLS.
IMAP servernaam imap.hccnet.nl met poort 993 en SSL/TLS
SMTP servernaam smtp.hccnet.nl met poort 465 en SSL/TLS
Gebruikersnaam Jouw HCC.net mail adres (dit geldt ook voor webmail)
Authenticatie Jouw HCCnet account wachtwoord.
Mailbox van de HCC is vol oplossing:
ga via webmail naar je mail van de hcc dan onderaan naar mappen beheren en naar setup speciale mappen en daar de prullenbak als geen gebruik toegewezen aanwijzen en opslaan
ook de map trash als niet toegewezen aanwijzen
en opslaan dan moet die prullenbak weer te zien zijn met alle verwijderde items en dan kan je die leegmaken
mocht het niet lukken dan is waarschijnlijk het wachtwoord niet juist
ga naar https://webmail.hccnet.nl/ en log in met je emailadres en je wachtwoord als dat lukt is het wachtwoord goed, indien niet,
dan moet men het wachtwoord veranderen door https://hcc.nl/component/hccxmlbeheer/?view=wwvergeten hierop te klikken je moet wel het lidnummer en de hcc code opgeven
Thunderbird email wachtwoorden aanpassen
Een wachtwoord aanpassen in één van je mailaccounts werkt als volgt:
Ga je in het menu (rechterbovenhoek) naar “extra”
Klik op “opties”
Klik in het linkermenu op de optie “Privacy & Beveiliging”
Klik bij het kopje wachtwoorden op de optie “Opgeslagen wachtwoorden”